יום שני, 30 במאי 2011

איך החיים נעצרים ברגע שחיית המחמד חולה?

ברצוני לשתף אותכם ,אוהבי חיות מחמד, המקבלים ממני מידע וטיפים המבוססים לרוב על סיפורים ושאלות של לקוחות בסיפור האישי שלי.
רבים מכם, ברכו אותי על החתולה המדהימה שקבלתי ליום הולדתי - כל אמא גאה לחיית מחמד טוענת כך , אתם אומרים לעצמכם.... אבל באמת, הגורה הקטנה השתלבה בביתי כל כך יפה ומילאה מקום חשוב ושימחה את ימינו ואת לילותינו במשחק והדביקה אותנו בשמחת החיים שלה.

ופתאום לפני מספר ימים שמנו לב שהיא קצת ירודה, יותר ישנונית. תחילה ייחסנו זאת לחמסין שבחוץ, אבל ככל שהתפתח היום, שמנו לב שהיא לא כתמול שלשום.
 
כהורים ותיקים לחיות מחמד, לא על כל "פיפס" רצים לוטרינר, אז אמרנו נחכה למחר. חיכינו והמצב לא השתנה וקיטי שלנו כל היום ישנה. נגעתי בה כשחזרתי מהעבודה וחשתי שיש לה חום זה כבר הדליק אצלי אור אדום וטסתי לוטרינר שקבע שזה יכול להיות כל דבר מוירוס, חיידק דלקת ועוד ואין מה לעשות.
הגיבורה למרות חולשתה נשכה אותי ואת הוטרינר שניסה להוציא לה דם לבדיקה ורק בתנו הקטנה עמדה גיבורה והחזיקה בה ולא ויתרה. חזרנו הביתה מצויידים בשימורים  רפואיים AD והתחלנו לטפל בה באנטיביוטיקה על כל מקרה.
עם מזרק בתי נתנה לה לאכול מידי כמה שעות ולא ויתרה לה.

עברו עלינו ימים קשים של דאגה ופתאום קלטתי איך חתולה קטנה הפכה להיות חשובה לכל כך הרבה אנשים בסביבה ואיזה כח וזכות יש לקטנה להיות משפיעה ונוגעת בחיי אנשים. אבל זה בעצם המהות של גידול חיית מחמד. אנו בתור בני אדם מקבלים מהקשר הרבה יותר מאשר אנו נותנים. אהבה ללא גבול, שמחת חיים והרגשה שאנחנו חשובים והם בנו כל כך תלויים.

כך עברו הימים, כשאנחנו מחכים להחלמתה היום בבוקר היא טיפסה אלי למחשב ואפילו נשכה אותי ותאמינו לי שכל כך שמחתי על הנשיכה כי זה הבהיר לי שהיא חזרה לעצמה.
ואז נשמתי לרווחה ושמתי לב שהזנחתי אתכם ולא כתבתי לכם את הפוסט השבועי שלי , כי כל כך דאגתי שלא יכולתי לפנות עצמי לדברים אחרים.

מי מכם שחווה חויה שכזו ,יודע שהחיים נעצרים וסובבים סביב החיה החולה והחלמתה כי חיית מחמד היא כמו בן משפחה חשוב ומיוחד במינו.

העיקר שסיפורי נגמר בסוף שמח הבלגן והצעקות "קיטי די" ו"קיטי תעזבי לי את השיער" חזרו לביתי ואני רגועה להמשיך בעבודתי.


אשמח שתגיבו כאן למטה ותשתפו אותי ואת שאר החברים במחשבות שלכם בנושא חשיבות חיית המחמד לחיינו ובמקרים בהם הבנתם כמה חשובה חיית המחמד שלכם ועד כמה היא חלק מהמשפחה שלכם.

להשתמע במסרים הבאים, רגועה הרבה יותר ומחכה לסיפורים שלכם            
ליאורה http://www.hishhay.co.il/

3 תגובות:

  1. סוף טוב הכל טוב!!
    הצילום של מאיה עם קיטי מקסים!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. את נשמה טובה ....וכמה טוב שהילדים שלך רואים כמה החתולה משמעותית בבית. מי שאוהב חיות הוא אדם טוב יותר....
    מעריצה - קרין אלון

    השבמחק
  3. תודה לקרין ולדפי על תגובתכן אכן סוף טוב הכל טוב. לילדים המסר מאד חשוב במיוחד היום בחברה בה ילדים נחשפים לאלימות כלפי חתולים וחיות בכלל

    השבמחק