יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

מה ניתן ללמוד מחייו של סטיב ג'ובס ?


השבוע ימלאו 30 ימים לפטירתו של סטיב ג'ובס המקים, היוזם והרוח החיה מאחורי חברת אפל, הוא נפטר בגיל צעיר מאד יחסית 56 שנים. איש עם חזון שרצה והצליח לשנות את העולם. אני זוכרת כשאחותי למדה בתיכון מחשבים והיה לה מחשב ראשון בבית בשנות ה-80 המוקדמות איזו התרגשות זו היתה...בשנים ההן, כשעוד הייתי נערה צעירה, לא הבנתי מה זה הדבר הזה... וכיום, אני עם אייפון, אייפוד ואייפד ולא יכולה לדמיין את חיי ללא חיבור קבוע לאינטרנט וכל זאת תודות לסטיב ג'ובס ודומיו האנשים החולמים ומיישמים, שבזכותם, חיינו נראים כך.


סטיב ג'ובס אובחן כחולה סרטן הלבלב לפני כ-7 שנים, ולמרות זאת , המשיך לחיות חיים מלאים לתקופה ארוכה. זוהי מחלה שקשה מאד לטיפול בבני אדם ובחיות המחמד. ניתוח, לרוב, אינו אפשרי ומרגע הגילוי רוב חיות המחמד חיות פחות משנה אחת.


באחד מהעיתונים, קראתי שסטיב ג'ובס גרם ל"קיצור חייו" בגלל שבחר בטיפולים הרפואיים הקונבנציונלים כימותרפיה והקרנות . מעבר לחוסר הטקט באמירה זו, אני חולקת על אמירה זו. מי אמר , שאם היה בוחר בדרך אלטרנטיבית, היה חי יותר מ-7 שנים? עדיין לתפיסתי, לחיות 7 שנים לאחר קבלת בשורה רעה שכזו זה הישג לא מבוטל...למעשה, אם חיית המחמד שלנו עם מחלה כזו היתה חיה תקופה כזו מרגע הגילוי, זה היה נחשב בגדר נס.
בסופו של דבר זה באחריותנו, להחליט החלטות נכונות ובריאות לגבי חיית המחמד שלנו לבחור מזון נכון איכותי ובריא עבורה, לבחור את החטיפים המתאימים לה ואינם מזיקים לה (ראה בפוסטים הקודמים) וגם לגבי עצמנו, על מנת למנוע סרטן ומחלות נוספות.


בקייץ האחרון איבדנו עובד ותיק ואהוב בחיש חי, השליח שלנו ישראל כץ ז"ל, שנפטר גם הוא מסרטן. במחקרים טוענים שניתן להפחית את התמותה מסרטן ב-50% על ידי כך ש: לא מעשנים, תזונה נכונה ובריאה, יותר מים פחות מיצים...למיטב ידיעתי, סטיב ג'ובס לא עישן, היה בכושר טוב והיה בחור בריא באופן כללי וכך גם ישראל ז"ל , אולם לפעמים למרות שאנחנו עושים את כל מה שצריך, את כל הדברים הנכונים, עדיין המחלה תוקפת.


בסופו של יום, מוטל עלינו לעשות ככל יכולתנו למנוע מחלות קשות אלו ולחיות חיים מלאים בהווה כי לעולם לא נוכל לדעת מה צופן העתיד.
זו הזדמנות להגיד תודה לסטיב ג'ובס על הדרך שסלל והוביל והשפיע על גורלי ועל גורלו של דור שלם.אני מודה במיוחד על כך שלימד אותי שאפשר להשפיע, אפשר לשנות ואפשר לחלוק את הידע והניסיון שלך עם אחרים ושנתינה זו לא מילה גסה ושמתן ידע לאוהבי חיות מחמד הוא דבר חשוב וראוי, ותפקידי בין היתר הוא הגדלת הידע וההבנה שלנו לגבי השותפים בחיינו בני משפחתנו ההולכים על ארבע..

ואם תרצו לדעת יותר על השפעת הבחירה הנכונה במזון לחיית המחמד על או
רך ואיכות החיים של חיית המחמד שלכם ועדיין לא קראתם את המדריך לתזונה נכונה ובריאה לחיית המחמד כנסו לעמודה משמאל לפוסט והרשמו או כנסו לקישור לקבלת המדריך לתזונה נכונה



אשמח לשמוע מכם מה דעתכם ומה למדתם מסטיב ג'ובס
ושנהיה בריאים
ליאורה מחיש חי
לגידול חיית מחמד בריאה ומאושרת


נ.ב.
צרפתי דוגמה קטנה , לאיש הגדול שהשפיע על חיי כולנו

קטע מתוך נאום של סטיב ג'ובס בפני סטודנטים שסיימו קולג'


אם תרצו לקרא את הנאום כנסו לקישור הבא:
הנאום בעברית

לנאום המקורי






תגובה 1:

  1. נהניתי מאד לקרא את דברייך:-) באמת צריך לשים לב מה מכניסים לפה של הכלב שלנו

    דפנה

    השבמחק